vrijdag 21 juni 2013

21 juni koel,wisselvallig,de omslag,en toch mooie natuur

21 juni  zuidwestenwinden
ook wisselvalligheid  voor 7 uur
fors regen en de afkoeling  tot 15 gr
en dat allemaal met ingang  v d zomer
een niet goed teken  v d zomermaand
 

***omroep brabant tv ***


***dagfoto weerplaza***

grijze vrijdag  17 gr op de dag

somber geen zon

middags droog plu bij de hand

dit beeld bleef heel de dag over
de natte grote plassen


kleur in waterlelies


zomaar weer wat insekten
fotograveren







niet de hoogste kwaliteit  maar
genot om keer mee te maken de
ooievaar met 2 jonge voeren
op grote afstand keek ik met hun
foto,s uit hand moeten nemen ook












ook een dag met wind  gaat grijs
verlopen toch van alles gezien
ondanks gebrek aan zon
fijn weekeinde allemaal

4 opmerkingen:

  1. Leuk en toch mooi de serie van de ooievaars!
    Mooie beessies heb je verder nog geschoten. Aan het gezoem in de tuin kun je toch wel merken dat het wel zomerseizoen is, al werkt het weer niet helemaal mee. Niet weggeweest (ja, met de auto naar de supermarkt), maar vanaf zondag toch in touw met fotograferen en hopelijk meefietsen met onze fietsvierdaagse! En dit wisselvallige weer is goed om eindelijk mijn fotoboek van mijn Zeeuwse vakantie in maart af te maken. Als ik de link heb stuur ik die weer naar jou.
    Groetjes en fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'n Mooie serie foto's van deze langste dag van het jaar.
    Ja,'n frisse én natte start van de zomer vandaag,
    helaas ,het zij zo .
    Mooi ook van de ooievaars ,in het Markdal dacht ik.

    Fijn weekend gewenst voor jullie beide
    en de zon komt weer wel !

    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg fraaie macro's van de beestjes!
    Ook de ooievaarsfoto's zijn erg mooi ik heb ze nog nooit gezien van zo dicht bij.
    Een mooi en fijn weekend!
    Groetjes, Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry Corina, weer wat laat met mijn reactie.
    Mooie opnames van de ooievaar met haar jonkies.
    Weer nieuwe bezorgers van kleine kindjes hahaha
    Dat de insecten toch nog te vinden zijn in de regen.
    Goed speurneusje ben je.
    Wordt het nog wat vandaag, nog fietsweer?

    Fietserke

    BeantwoordenVerwijderen