donderdag 9 mei 2013

9 mei zon,wolken en eindelijk de klaproosjes

Hemelvaartsdag zon en wolken
velden en wind middags droge dag

wolkendag



de brem bloeit ook weer
je ziet door wind lukt het niet om
fatsoenlijk foto,s te maken

close up van gele brem

de klaproosjes
eindelijk 9 mei zijn ze er  weken
later mee vorige jaar



het hartje v d klaproos


ook deze zal ik nog bloeien  hier
groot maar het is erg klein  bloementje
ooievaarsbek
 

ondanks wind redelijke Hemelvaarts
dag
achter deze  opname stopte auto man
komt eruit naar de klaproosjes toe
met wortel er al trok hij het eruit
pff rare wereld zo



2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige lentedag met prachtige foto's Corina!
    En al klaproosjes, schitterend!
    Ik geniet na van jou foto's!
    Fijne avond!

    Groetjes,
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk gelukt met de klaprozenjacht.
    Ik zocht er ook voor je maar het lukte me niet.
    Wat zien de bloemetjes er kleurig en fris uit.
    Dat in tegenstelling met het droge schrale weer.
    Corina maakt er steeds weer iets bijzonders van.
    Goed gedaan, en sorry dat ik een dag te laat ben.
    En dat ze uitgeplukt worden... laat maar doen.
    Ze houden niet allemaal zo veel van de natuur.

    fietserke

    BeantwoordenVerwijderen