donderdag 2 augustus 2012

2 augustus licht wisselvallig weer

geen heftig weer als in rust in  wernhout
deze ochtend met de zonsopkomst

al waren er wel wolken


de orginele  zonsopkomstfoto

****rtl tv  met peter****
niet alle dag maar ben al blij dat ik  keer in
de maand erbij ben

bewolkt  na zonsopkomst ,middags ook  het
drreigde ook  klein  buitje  alleen  maar druppeltjes


ook was er best matige wind op de dag

in de middag werd het vriendelijker  met
zon en stapelwolken


lepelaars of de witte reiger


de pronkers  gaan al beetje in opmars
warmte en vocht dan willen ze wil groeien

nog best zonnig in de vooravond  zo besluit ik
deze donderdag weer die alles bij elkaar weer
me viel

1 opmerking:

  1. Prachtig zijn de foto's van de zonsopkomst. En mooi dat Peter Timofeeff een van die fraaie foto's uitkoos. Ja soms heb je bijna dagelijks prijs en dan komt een periode dat je je afvraagt komen mijn foto's overal wel aan! Maar ligt ook aan wie er weerman/vrouw is die kiest, want sommigen hebben toch een duidelijke voorkeur voor bepaalde fotografen. Maar niet getreurd Corina, we gaan gewoon door met mooie foto's maken.
    Wat zijn die pompoenen, of pronkers, al groot. Maar het gaat hard in de natuur. Je ziet alweer eikels aan de eikenbomen komen e.d. Die vogels lijken wel lepelaars. Maar ik ben geen kenner.
    Groetjes en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen