zaterdag 30 juni 2012

mooie eind juni dag 30 juni maar eindigt in buien

op 30 juni komt de zon weer op  er is  nog
veel bewolking


fraaie wolken luchten zijn te zien later ook
windveren was op de dag ook wind !


in de loop v d morgen zonnig en stapelwolkjes
werd warme dag  hollands zomerweer


gerst wordt al aardig rijp

me vleugelvriendjes in het zonneke


wilgenroosjes

vooravond vanuit zuidwest dreigende
buienluchten  het gebied komt dichterbij
vanuit zeeland


wellicht de laatste stralen van deze laatste
junidag en maand

bewolkter en dreigende  voor 20 uur  volgt
regen  hier  zo besluit ik deze dag en maand
samen zo die begon de wisselvalligheid  en
pluk de dag !!!

1 opmerking:

  1. Prachtige zonsopkomst zie ik bij jou! Ik zie overal wilgenroosjes, maar niet hier, terwijl andere jaren die uitbundig in de buurt stonden te bloeien, Fraai de zonnestralen! En ja, vanavond best dreigend, want heb daar ook nog wat foto's van gemaakt.
    Hier heeft het inmiddels ook geregend. Ik hoop op een droge dag morgen, want fotograferen bij de fietsclub bij de vierdaagse. Helaas kan ik maar 2 dagen, want dinsdag komen de schilders voor de buitenboel! En dat is hard nodig.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen