zondag 27 november 2011

novemberweerbeeld verandert

dagfoto omroep  brabant
de zonsopkomst van de zaterdag  met kleur en bewolking
dagfoto weerplaza
kleuren eer de zon op kwam deze zaterdag

dagfoto jan versteegt

zaterdagmiddag lange tijd werd het grijs  en ook 
motregen wat de wind werd meer

omroep brabant tv
een weekeinde in teken van wind met name deze zondag

zaterdag in de middag  mooi strijklicht op nog herfst
kleuren van de eik


zonsondergang zaterdag  met toenemende wind en
bewolking

buien enkele op zondagmiddag  met wind
was echt herfstweer zo toch 13 gr nog


opklaringen in de loop v d zondagmiddag met  bijzon


zonsondergang deze zondag met weg trekkende wolken



opklaringen in de namiddag en rustig weer  het sikkelmaantje
staat er mooi bij

2 opmerkingen:

  1. Alle weertypes deze dag, behalve sneeuw.
    Regen, zonneschijn, maan en wind. Alles
    prachtig in beeld gebracht Corina.
    Nu was ik weer in de gelegenheid om
    commentaar te geven. De afgelopen week
    was het wat minder. De aanstaande
    week moet er weer gefietst worden, want
    de conditie vliegt achteruit.

    Fietserke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fraaie foto's waarvan ik natuurlijk al een aantal heb gezien, dus feli met de plaatsing.
    Dat het in de middag regende en soms waaide heb ik wel gemerkt bij de Warandeloop, deel 2. Bij de 2 buien mijn Canon maar opgeborgen en nog wat gefliepst met de oude Fuji. Uiteindelijk werd het net als bij jou nog een mooie middag. Prachtig die wolkenlucht. Zoiets zag ik ook, maar er staan in de Oude Warande, waar het hardlopen werd gehouden, zoveel bomen, dat het niet goed uitkomt. Dus kijk ik maar bij jou.
    Heel mooie serie en vandaag weer heel iets anders!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen