maandag 5 september 2011

bloemencorso zundert 2011

een keer wat anders dan weerfoto s   bloemencorso
zundert  maandag staan ze tentoon gesteld  voor publiek
ik ga van 1 ste prijs na de 20 ste




deze is favoriet bij een van mijn trouwe reactie
gever van mijn  webblog  vele dahilia,s plukte
hij voor deze wagen besmeurt






maandag wasdag   al was corso maandag  met
wisselvallig weer wat maar ook zon

sommige wagens kreeg ik niet in ze geheel erop  zo groot

Bijschrift toevoegen



je zou maar moeten kiezen welke de mooiste is
ze zijn alle zo mooi  allemaal dahila,s

4 opmerkingen:

  1. Vreselijk moeilijk om de beste uit te zoeken,prachtige foto's van de wagens,
    je hebt ze vandaag op je gemak kunnen
    fotograferen!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto,s Corina !
    Ik heb ze nog niet allemaal bekeken
    Heel veel komen mij bekent voor
    Of zitten er bij die nog niet eerder ergens anders zijn geplaatst ?
    Dat ik er nu pas achter kom van dit moois
    Kan nu moeilijk een beoordeling maken over bepaalde foto
    Groet Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. door mijn peter zijn er maar paar foto,s geplaatst de rest heb ik allemaal hier op gezet het zijn de wagens middags waren daar figuranten bij dat heb ik helaas niet kunnen doen hier was het puur de wagen bezichtigen bedankt voor je bezoekje hier corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi allemaal Corine, ik zou ook niet kunnen kiezen, wat een werk moet dat zijn geweest.
    Ik ben er nooit geweest, ben een geboren Roosendaler ;-(
    jammer dat het weer niet zo best was, maar met zoveel moois maakt dat een hoop goed.
    je foto's zijn prachtig.
    Vind de herder met zijn schapen erg leuk gemaakt.
    Groetjes en gezellig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen