dinsdag 12 april 2011

wolkendag

middags  droog en fotogenieke wolken luchten
maar wel frisse koude wind die er stond

half de morgen buienluchten  er kwamen een paar buitjes
ook met hagel maar  aan de droogte  komt nog geen einde

zon  en wolkenveldenmix  wel gevoelig frisser

stralen tussen de wolken  door

dan me favoriete ieder jaar keer ik terug  dit jaar zijn ze echt
vroeg 12 april het klaproosje

12 april klaproosje  in de zon

wind zon wolken de mooiste exmplaren komen  voorbij

droogte en wind over de akkers
al van eind februari zijn we  met droog en zon weer bezich met
soms veel wind uit de noordkant

2 opmerkingen:

  1. Och je hebt al een klaproos! Ja, daar heb ik iets mee, want die stond op manliefs bidprentje. Maar het was genieten vandaag. Je kon wel blijven fotograferen. En de regen heeft nog niet veel geholpen, hoewel je alles nu wel extra uit ziet schieten.
    Heb je ook nog naar mijn vorige log gekeken met de foto's van gisteren? Want die heb ik ook pas vanmiddag geplaatst. Dat was eigenlijk al net zo mooi als vandaag. Morgen hoop ik weer een mooi rondje op de racefiets te gaan doen, want minder wind! Was best trappen vandaag.
    Een mooie woensdag en vele groetjes uit Tilburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze plaatjes herinner ik me van mijn
    fietstochtjes, maar de klaproos is een
    verrassing, zo vroeg in het jaar.
    Normaal is dat een echte zomerbloem.
    Heel goed gevonden Corina, jij ziet veel
    meer dan een gemiddelde fietser.
    Fijne dag weer, maar wel wat frisjes

    het eenzame fietserke

    BeantwoordenVerwijderen