vrijdag 15 april 2011

prachtig ochtend begin

lage mistbanken ,koeipotenmist

op tv bij rtl
en weerplaza weer weersite

de zon komt bij 7 uur ochtends op mooie vrijdagstart

de zonsopkomst met mistbanken

dagfoto bij jan versteegt

dit zijn voor mijn de geniet ochtends
nu ga ik leren om van mijn ochtendfoto,s een pps te maken

mooie natuur steeds groener
mijn toch is middags langs de mark in belgie

is jammer dat de zon vaak weg was  bij 15,5 gr

soms ook de zon en goed fietsweer  hier nader ik bij nederland weer

mooi langs de mark  in rust

de mark gaat door tot breda  hier scheen de zon voelde je gelijk dan
de dag eindigt in wolken de zon kwam niet meer terug

2 opmerkingen:

  1. Beginnend met je grootste specialiteit
    mist in de allervroegste morgenuren.
    Terwijl alle andere fotograferende vrienden
    en vriendinnen nog tussen de lakens vertoeven.
    De fietsroute kan ik wel dromen langs de Mark.
    Maar in de zomer is het te druk daar te fietsen
    met de racefiets. Maar dank zij jou kunnen we
    zien hoe groen alles al is en in bloei staat.
    Bedankt weer Corina.

    het eenzame fietserke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was genieten gisterochtend. Ook ik was vroeg uit de veren, maar was kennelijk te laat terug, want overal stonden al foto's, terwijl ik toch direkt aan de slag ga als ik thuiskom om ze in te sturen. Maar je hebt prachtige foto's gemaakt, vooral de koeien in de mist zijn fraai.Een mooi stukje natuur langs de Mark en op rustige dagen is het er prachtig fietsen. Wat gaat het hard met de bloemen, want zag vanmiddag zuring en boterbloemen. Vandaag eigenlijk weer van niks om te fotograferen. Vanmiddag een half uurtje rondgefietst, maar kon bijna alle foto's weggooien! Corina, nog een fijn weekend en hopelijk een zonnige zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen