woensdag 25 april 2012

van zon naar grijs 25 april

****rtl met peter****
****dagfoto meteo consult****
****dagfoto weerplaza****
zo ik graag ochtenden  vroeg begin de zonsopkomst
ook was het licht nevelig


de plassen  kwamen op de dag wel weer

mooi zonnig al  snel weer wolken later bewolking

bewolkte middag en nnamiddag  bij deze foto
spettert het al  dat begon al voor half 2 middags

veel wind  was er maar hier kun je dat niet zien
wel stonden de paarden  met hun kont naar de wind uit
zuidoost gericht

wind,bewolkt en regen  niet veel wel genoeg om nat te worden
daar besluiten we deze woensdag mee

1 opmerking:

  1. Mooi dat paard wat je nieuwsgierig aankijkt!
    De zonsopkomst was best de moeite waard. Ik had al steeds gekeken achter de gordijnen en het leek bewolkt te worden, maar toch gegaan en geen spijt. Net als bij jou die prachtige zachte kleuren en een wolkje. Dan vind ik het mooi om te fotograferen. Strak helder is helemaal niet spannend. Leuk allebei bij RTL. Jij vandaag bij Meteo Consult en ik gisteren. Dus we mogen niet mopperen. Alleen lastig bij WeerPlaza, want ik heb nooit de mail met de link gehad, dus mijn foto's verschijnen niet automatisch en wordt ik dus ook niet foto van de dag. Maar dat moet eens goedkomen schrijven ze. Ik hoop toch dat we binnenkort weer wat meer zonnige foto's kunnen schieten en dat het een beetje warmer wordt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen