woensdag 22 februari 2012

de zon verdwijnt en het ijs 22 februari

vanmorgen was er voor 8 uur veel bewolking  en ja
nog steeds ijs op het water

nog steeds ijs draagbaar voor de eenden
****in het weernieuws bij meteo consult****
****omroep brabant tv ****


 mooi bij 8 uur komt de zon tevoorschijn de bewolking
is dan ver opgeruimt lichte bewolking  blijft over

****rtl met peter****

de lucht was niet helder vandaag maar de beste zon
was voor morgens weg gelegd


middags droog maar het weerbeeld  verandert  de zon
verliest steeds meer door bewolking

uiteindelijk  verdwijnt de zon met dalende barometer
en meer wind is het wachten op een storing  veel
verwacht ik niet

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's weer en jij had weer succes, dus gefeliciteerd. Het langzaam verdwijnende zonnetje zat hier ook in dezelfde rare wolken als bij jou. En leuk die vogels op het laatste dunne ijs.
    Maar ik krijg een beetje genoeg van het weerfotograferen, want ik kom nergens meer aan de bak. Hartstikke leuk om te doen, maar zonder resultaat wordt het minder leuk. Ik heb wel een vermoeden. Maar daar verander ik niks meer aan.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als een mens begint te mopperen, dan krijg je wel eens ongelijk. Ik dus wel, want ineens bij RTL en vandaag bij Omroep Brabant en gisteren in Weer in het Nieuws bij MC.
    Maar nu kan ik gelijk zeggen dat je nu perfecte screenshots hebt gemaakt! Oefening baart kunst nietwaar.
    Het wordt een saaie week, hoewel het vanmorgen meeviel, dus wie weet wat het nog wordt?!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen