maandag 16 januari 2012

zonnige maandag 16 januari en koud

lichte vorst en rijp maandagmorgen

vorst figuren

ijs op sloten  en koud  na zolang mild zacht weer

winterse zonsopkomst

vliegtuigstrepen en zon



zonnig droog rustig heel de dag ijslaagje te zien

op de dag in de zon  blijft het ijs van 1 nacht

de eerste stapjes  haha  genoeg  voor ons  op de dag
boven nul

****dagfoto jan versteegt****


aalscholver in de zon opdrogen  was er goed weer voor

de dag eindigt zo ze begon vliegtuigstrepen


druk verkeer in bovenlucht en met mooie
kleurentint tot 17.20 uur wel zo ook vanmorgen  het was  voor
half 9 morgens maar het verandert deze dagen al

2 opmerkingen:

  1. Het was goed vorstig vanmorgen, maar ik zag dat alleen op mijn auto voor de deur, want niet weggeweest, want wilde persé mijn fietsjaarboek afmaken (en dat is af). Maar tegen half vier op de fiets een groot rondje gefietst en zag ik zo veel moois als jij hebt geschoten. Hoewel zoveel vogels als jij jammergenoeg niet, maar zoveel water is er niet in de buurt. Prachtig die aalscholver! Maar wat een rumoerige lucht met de strepen. Na zonsondergang kleurde het fraai, maar dan zit ik weer tussen de huizen en de bomen. Wilde nog naar RTL opsturen, maarja bleek er een van de duizend te zijn. Hoewel opvallend dat het vandaag veel beroeps- of semi-
    beroepsfotografen waren. Maar het was genieten en dat is eigenlijk het belangrijkste.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar sluit ik me bij aan Margreet:
    Het was genieten op de maandag, niet alleen
    van de foto's, en van het nabij meemaken,
    vooral ook van het fietsen, nu eens zonder
    veel wind en regen. Droge wegen en dus met
    een droge bibs thuiskomen.


    fietserke

    BeantwoordenVerwijderen