vrijdag 4 maart 2011

zooooom ,mmmm weer zo,n zonnedag om van te ..............

koude dagstart met rijp aan de krokusbloempje
dagfoto jan versteegt  was moeilijke opname  zo klein

meer rijp dan andere dagen iets meer  vocht

dichtbij de deur  de heldere zonsopkomst  omdat ik het niet kan
laten hahaha  speciaal voor rijden nee  zo niet

heeerlijk weer  weer zo,n zonovergoten dag  langs de mark in breda

heel de week zie ik de aardhommel al  voor eerst dit jaar weer

mooi plekje hier in de bocht van de mark  was 7,8gr
voelde iets minder koud vandaag

met de telelens  de hommel shotten  geen gemakkelijke foto
omdat de hommel nog geen minuut stil zit

lekker snoepend met dit weer aan uitgebloeide katjes

de zon gaat weer onder deze vrijdag  niet zo speciaal  in
vergelijking met vanmorgen  we worden verwend met zon
al mis ik wel een wolk hier en daar  voor wat variatie en spanning
in de lucht  maar ja

3 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooie dag in het brabantse laten zien. Fraai die hommel. Die heb ik nog niet gezien. Zit vaak in de voortuin (lekker warm daar). Mooi fietsen is dat langs de Mark. De zon ging hier gesluierd onder. Het kleurde wat maar niks spectaculairs en na mijn rondje racefiets heb ik ook geen zin meer om te gaan. Maar jouw ondergaande zon vind ik toch wel heel mooi. Morgen belooft grijs maar we zien wel.
    Groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel goede zin bij Corina
    En dat uit zich in de foto's van
    deze heel zonnige dag. Wel fris nog,
    maar het beloofd voor de komende weken
    De hommel is een van de eersten.
    Bij fietsen hoeft dat niet, hoewel, de
    andere fietsster denk daar anders over??
    Wanneer kom ik die eens tegen....

    het eenzame fietserke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige serie, hier is het nu ook genieten.
    De zonsopkomst en ondergang heb je supermooi op de foto gezet, alles wat er tussen zit aan foto's is ook genieten,heerlijk zo'n fietstocht langs de mark.
    De hommel heb je mooi weten te vangen, heb ze hier nog niet gezien,maar hier in het noorden lopen we wat achter met de natuur.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen