dinsdag 8 februari 2011

supermooie zonnige dinsdag

de dinsdag starte fris  na  zien onderweg was er weer  vorst
aan de grond deze morgen

de lucht was vrij schoon en de zon kwam dan ook fel  voor de
dag vandaag

heerlijk zonnig weer met boomschaduw

de krokussen bloeien in de zon ,maar ook het madeliefje  bloeide
met haar hoofdje in de zon

er waren middags wel vriendelijke wolken wolkjes  maar die
deerde de zon niet later loste ze op bijna 10 gr .in de zon uit de wind
zag ik mijn fietsmetertje tot 17 gr staan  de zon krijgt al haar
krachten

                              wat idiaal fietsweer voor  een fietser nu  de wind  heerlijk zo na al
                                    die dagen toch wel afzien op de fiets is dit een genot
zo tegen de zonsondergangtijd de mooiste diepere kleuren in de
natuur

mijn dinsdag zit er weer op de zon gaat weer onder met
vliegtuigstrepen  daarna werd het toch snel frisser

2 opmerkingen:

  1. Dezelfde stemming als jij Corina.
    Echt fietsweertje vandaag, en dus
    wat extra kilometers, wel door
    een andere streek.
    Maar de plaatjes zoals jij gemaakt
    vandaag, heb ik elders niet gezien.

    het eenzame fietserke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een mooi dagje Corina. Vanmiddag een rondje Baarle-Nassau gedaan. De zonsopgang was me te helder. Misschien morgenochtend beter en dan nog een dagje genieten voordat het weer saai wordt! Maar jouw foto van de zonsopgang is prachtig. Ik zag die nog bij, ik denk, Editie NL passeren in een item over het vroege voorjaar.
    En leuk weer de bloemetjes!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen